Nákupy online

Stav objednávky

Pro aktuální informace o stavu vaší objednávky nás můžete kontaktovat na čísle +420228880273 (od pondělí do pátku od 9 do 17 hod), nebo prostřednictvím e-mailu.

Pokud již byla zásilka expedována, můžete sledovat doručovací proces pomocí sledovacího čísla zaslaného dopravcem.

Zrušení objednávky

Pokud si přejete zrušit již odeslanou objednávku, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis na čísle +420228880273 a my uděláme vše proto, abychom vaší žádosti vyhověli. V případě, že jste již obdrželi potvrzení o předání zásilky dopravci, není již možné objednávku změnit nebo zrušit.
V mimořádných případech mohou být objednávky či jejich části stornovány z následujích důvodů:

  • Produk(y) nejsou dostupné
  • Vyskytly se problémy s přijetím platby
  • Na uvedenou adresu nelze doručit
  • Byla odeslána duplicitní objednávka
  • Na žádost zákazníka
  • Byl překročen limit objednávky

V případě, že bude vaše objednávka či její část stornována, obdržíte od nás upozornění e-mailem, v němž bude specifikován důvod pro zrušení objednávky. Stornovaná objednávka nebo položky vám nebudou účtovány. Pokud máte zájem zadat novou objednávku, nebo máte dotazy ohledně zrušené objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis Clinique na čísle +420228880273.

Jak nakupovat online

Vítejte na stránkách Clinique Online. Jednoduché, pohodlné a bezpečné nakupování. Jednoduše vyberte, který produkt chcete koupit a postupujte podle instrukcí níže.

Krok 1:
Pod obrázkem klikněte na tlačítko Koupit. Zvolte požadový odstín, velikost dle uvedených možností a klikněte na tlačítko "Vložit do košíku".

Pokud se chcete dozvědět o produktu více, klikněte na jeho název nebo obrázek. Na stránce detailu produktu pak stačí kliknout na tlačítko "Vložit do košíku " a produkt se vloží do nákupního košíku.

Krok 2:
Až budete mít v nákupním košíku vše, klikněte na ikonu nákupní tašky v pravém horním rohu. V košíku klikněte na tlačítko "K pokladně", které se zobrazí vždy, když přidáte produkt do nákupního košíku.

Během procesu objednávání postupujte podle instrukcí na obrazovce. Upozornění: Obsah nákupního košíku můžete změnit, včetně množství jednotlivých produktů, dokud nekliknete na tlačítko "Odeslat objednávku". Objednat můžete až 4 ks stejného produktu.

Více informací o  limitech objednávky.

Krok 3:
Po odeslání objednávky se zobrazí stránka "Děkujeme", která je potvrzením, že vaše objednávka byla přijata. Krátce na to vám také zašleme potvrzení do e-mailu o tom, že vaše objednávka byla zaevidována. Pokud e-mailové potvrzení neobdžíte do 24 hodin od odeslání objednávky, prosím kontaktuje náš zákaznický servis na telefonním čísle +420228880273  nebo prostřednictvím e-mailu.

Pokud máte nějaké dotazy k vytvoření objednávky, nebo pokud si přejete zjistit informace o odeslané objednávce, prosím kontaktujtenáš zákaznický servis. Pro rychlé řešení mějte prosím předem připravené číslo objednávky.

ZOBRAZIT KOŠÍK
Pro zobrazení obsahu nákupního košíku klikněte na ikonu nákupní tašky. Zobrazí se vám seznam vybraných položek, včetně jejich množství a celková cena nákupu. V této fázi nákupu můžete libovolně upravovat obsah košíku a množství položek.

ODEBRÁNÍ POLOŽKY Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud si přejete odebrat položku z nákupního košíku, jednoduše klikněte na ikonu nákupního košíku a vyberte tlačítko "Upravit". Na další stránce klikněte pod produktem, který si přejete smazat na tlačítko "Odstranit". Položka se z nákupního košíku vymaže.

 

Optimální zobrazení stránky

Naše stránky se nejlépe zobrazují v prohlížečích: Internet Explorer 6.0 a novějších verzích, Firefox 2.0 a v novějších verzích, a Safari 2.0.4 a novějších verzích.

Neváhejte nás kontaktovat, pokud si přejete zaslat více informací co se týče konkrétního odstínu produktu.

 

Podporované prohlížeče

Naše stránky se nejlépe zobrazují v prohlížečích: Internet Explorer 6.0 a novějších verzích, Firefox 2.0 a v novějších verzích, a Safari 2.0.4 a novějších verzích.

 

Bezpečný nákup

V Clinique Online víme, jak důležitá je pro vás důležité nakupovat bezpečně. Při odesílání online objednávky zákódujeme vaše informace pomocí šifrovací technologie Secure Socket Layer (SSL), nejmodernější technologie zajišťující vysokou uživatelskou ochranu online.

http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl

Aby mohlo být šifrování zahájeno, ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi internetového prohlížeče s podporou SSL protokolu.

Internet Explorer 6.0 a vyšší
Mozilla Firefox 2.0.4 a vyšší
Safari 2.0.4 a vyšší

 

Dostupnost produktu

Dočasně nedostupné zboží
Pokud je objednané zboží v době vašeho nákupu dočasně nedostupné, budeme vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu spolu s informacemi o době předpokládaného doručení. Nedostupné zboží vám zašleme přednostně po jeho naskladnění. Za nedostupné zboží předem nic neplatíte. Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit objednávku momentálně nedostupného zboží obraťte se prosím na  zákaznický servis na čísle +420228880273, kde vám rádi nabídneme pomoc.

 

Limity objednávky

Dovolujeme si vás informovat, že jeden zákazník může zakoupit max. čtyři (4) ks stejné položky, celkem 14 produktů a celková hodnota objednávky na osobu nesmí překročit částku 15.000 Kč. V případě dotazů se obraťte na náš zákaznický servis, kde vám rádi zodpovíme vaše otázky. Počet objednávek na den jsme nuceni omezit na maximálně tři (3) objednávky na zákazníka na den.

 

Speciální nabídky a promo kódy

Jak uplatnit promo kód? Jednoduše jej zadejte do textového pole "Promo kód" při placení v nákupním košíku. Přijatý promo kód se zobrazí v souhrnu objednávky. Prosíme zkontrolujte, že promo kód byl uplatněn dříve, než objednávku odešlete.

Upozornění: Promo kódy jsou citlivé na velká a malá písmena, prosíme zadávejte je přesně tak, jak je uvedeno. Daný promo kód je časově omezen a může být uplatněn jedním zákazníkem pouze jedenkrát.

 

Možnosti platby

Za zboží můžete zaplatit zaplatit kreditní či debetní kartou, nebo jiným způsobem uvedeným níže:

  • MasterCard
  • Visa
  • Dobírkou

Důležité informace

Jméno a fakturační adresa zákazníka musí odpovídat údajům uvedených na kreditní kartě použité k platbě za zboží a to z důvodu bezpečnosti zákazníka. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, která neodpovídá těmto kritériím.

 

Autorizace platby

Všechny platby kreditní/debetní kartou podléhájí kontrole a autorizaci bankou, která kartu vydala. V případě, že vydavatel odmítne či z jakéhokoliv důvodu neautorizuje zákazníkovu platbu, neodpovídáme za jakékoliv zpoždění či nedodání objednaného zboží.

 

Zdvojená transakce na platební kartě?

Pokud zadáte objednávku s možností platby kreditní kartou, může se stát, že se na vašem účtu zobrazí 2 transakce – blokace částky a následná transakce, kdy z účtu bude stržena blokovaná částka.

zpět na začátek