Obecné informace

Jaký je status mé objednávky?

Pro aktuální informace o stavu vaší objednávky nás můžete kontaktovat na čísle +420228880273 (od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hod.), nebo prostřednictvím e-mailu.

Pokud již byla zásilka expedována, můžete sledovat doručovací proces pomocí sledovacího čísla zaslaného dopravcem.

zpět na začátek

Mohu vrátit, nebo vyměnit objednaný produkt?

Pokud z nějakého důvodu nejste spokojeni s objednanými produkty Clinique, můžete je jednoduše vrátit v původním balení a my vám vrátíme zaplacenou částku, nebo produkt vyměníme za nový.

zpět na začátek

Zasíláte zboží také do zahraničí?

Objednané produkty vám rádi zašleme kamkoli v České republice. Bohužel objednávky do jiných lokalit nejsme schopni přijmout a zpracovat. Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Existuje však několik mezinárodních stránek Clinique, které nabízejí zaslání zásilky i do dalších zemí. Prosíme navštivte náš mezinárodní vyhledávač prodejen.

zpět na začátek

Jak mohu změnit, či zrušit moji objednávku?

Anchor
Prosíme kontaktujte nás co nejdříve na telefonním čísle +420228880273. Uděláme vše pro to, aby vaše žádost byla vyřešena co nejdříve.

zpět na začátek

Jak zjistím složení produktů?

Produkty Clinique jsou 100% testovány na alergie a bez parfemace. Pokud si přejete zjistit více informací o konkrétním produktu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle +420228880273. Informace o složení rovněž najdete na stránce konkrétního produktu pod záložkou "Ingredience".

Aktuální složení produktů je vždy uvedeno na jejich obalech.

zpět na začátek

Proč se můj oblíbený produkt přestal prodávat? Mohu ho ještě někde koupit?

Rozhodnutí o uvedení nových produktů a ukončení prodeje stávajících produktů jsou učiněna na základě preferencí a nákupním chování zákazníků v dané zemi. Pokud se váš oblíbený produkt přestal v České republice prodávat, rádi vám pomůžeme najít nového favorita. Kontaktujte nás pomocí formuláře na našich webových stránkách nebo kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420228880273 od 9:00 do 17:00 hodin v pracovní dny nebo na stejném čísle přes WhatsApp.

zpět na začátek

Může někdo jiný zjistit informace, které poskytuji Clinique?

Respektujeme vaše soukromí. Informace, které nám poskytujete nebudou sdíleny s dalšími stranami bez vašeho výslovného souhlasu. Pro další informace si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.

zpět na začátek

Nevyžádaná pošta a poskytovatelé internetového připojení

Váš poskytovatel internetového připojení nebo e-mailový klient může používat filtry k blokování e-mailů, což může ovlivnit doručení e-mailu od společnosti Clinique. Pokud se domníváte, že k tomu dojde, přečtěte si prosím sekci nápovědy vašeho e-mailového klienta nebo se přímo obraťte na svého poskytovatele internetových služeb a zjistěte, jak upravit nastavení, která filtrují nebo blokují e-maily. Tato úprava v nastavení vám umožní dostávat korespondenci od společnosti Clinique. Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle +420228880273.

Pokud je váš poskytovatel Seznam:

  1. Uložte si odesílatele do Kontaktů či si vytvořte vlastní filtr – přejděte do "Nastavení" v části "Filtry". Více informací o možnostech nastavení filtrů naleznete v naší nápovědě v sekci Nastavení schránky > Filtry.

Pokud je váš poskytovatel Centrum:

  1. Uložte si odesílatele do Kontaktů či si vytvořte vlastní filtr – přejděte do Nastavení > Personalizace > Filtry

Pokud je váš poskytovatel Yahoo:

  1. Otevřete e-mailovou zprávu Klikněte na odkaz "Přidat do adresáře" vpravo. Adresa bude automaticky přidána do Yahoo! adresáře.

Pokud je váš poskytovatel Hotmail:

  1. Otevřete e-mailovou zprávu. Klikněte na "Uložit adresu (y)" v horní části záhlaví zprávy.

zpět na začátek

Můžete mi zaslat vzorečky?

Litujeme, ale vzorečky na vyžádání nezasíláme. Vzorky produktů jsou k dispozici během speciálních akcí a některé vzorečky si také můžete vybrat v nákupním košíku při nákupu online. Pokud si nejste jisti, které produkty jsou pro vás vhodné, doporučujeme osobní návštěvu prodejny.
Využít můžete také možnost objednat si produkt v cestovním balení, které je ideální jak na cesty, tak právě na vyzkoušení konkrétního produktu.

zpět na začátek

Netestujeme na zvířatech

Společnost Clinique Laboratories, LLC. se zavázala netestovat na zvířatech. Stejně tak jsme se zavázali k ochraně zdraví a bezpečnosti spotřebitelů, a proto uvádíme na trh pouze takové výrobky, které vyhovují platným předpisům ve všech zemích, v nichž se naše výrobky prodávají.

Naše produkty ani jejich ingredience netestujeme na zvířatech, ani nežádáme ostatní, aby testovali v našem zastoupení, s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon. Naše hotové výrobky hodnotíme v klinických zkouškách na panelu dobrovolníků.

Clinique Laboratories, LLC. plně podporuje vývoj a globální přijatelnost alternativních testů bez použití zvířat. Za tímto účelem společnost pracuje s rozsáhlou globální vědeckou komunitou, aby tyto alternativy prozkoumala a financovala.

zpět na začátek

Nabízíte soukromé poradenství a svatební líčení?

Nabízíme konzultace na všech prodejnách Clinique. Zde se můžete poradit s profesionálně vyškolenou konzultantkou společnosti Clinique.

Také můžete využít soukromou online konzultaci přes Zoom!
Stačí si zarezervovat svůj individuální termín s jedním z našich profesionálních konzultantů přes tento odkaz vyberte si vhodný dostupný termín.

zpět na začátek

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Kontaktujte nás telefonicky nebo přes WhatsApp na +420228880273.